Известие

Collapse
No announcement yet.

Нови магарии с пустия акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нови магарии с пустия акумулатор

    Тей... Пак проблем!
    Гледам тамън преди да си легна през прозореца към мойта любима и кво да видя - на алармата диодчето не свети. А си беше активирана алармата и заключена колата предния ден. НЕ съм я бутал от три дена.
    Слизам аз, отварям, ръчкам - нямам грам ток... А акумулатора ми е почти нов, необслужваем Варта - от началото на декември, и никога не съм имал проблеми с бего... ДОСЕГА. Габаритите не съм ги оставял пуснати, на радиото панела е прибран, колата не е пищяла през деня ми казаха, вратите си бяха добре затворени и не е било осветлението в колата пуснато. Абе мистерия. Ся се питам възможно ли е да е акумулатора (той си има 2 години гаранция), или тая кола може да си източи тока по друг начин? Някой да му е заминавал тока на 156-цата по подобен начин? Или да ходя да лая по онез дет ми продадоха акумулатора???
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
    Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
    Alfa Romeo 146 ti

  • #2
    не ми се е случвало
    Аlfa156 1.8TS 2000

    Comment


    • #3
      Имаме едно служебно пикапче Форд. Еи така пред 3 месеца му купуваме нов акомулатор. Оказа се, че има утечка и събаря акомулатора много бързо. Помисли и върху тази възможност. И аз съм с Варта на алфата и няма проблеми.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Или колата дърпа или акумулатора ти е прекъснат и е за рекламация. Много вероятно е и да имаш разхлабена клема и/или лош контакт
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Тей... Случки от днес:
          1) слизам и замервам напрежение на изводите на акумулатора - 0,3 волта. Само че клемите бяха сложени, после ме светнаха, че тр да са махнати.
          2) подадоха ми ток, отидох на сервиза, спрях колата, махнахме клемите и мерим - всичко супер, в реда на нещата. Сложих клемите и замерих с мойто евтино мултиметърче - при сложени клеми на изводите ми отчете тоя път 12,3 волта!!!
          3) Връщам се пред нас, ошкурих хубаво клемите и ги намазах с грес.
          4) Замерих тока на утечка при включена аларма - 10 милиампера. По книжката на акумулатора не трябва да надвишава 50, значи - всичко е наред. Ся съм я оставил и ще я държа до утре да видя какво ще стане.

          И в тоя ред на мисли - ако е бил проблема от клемите добре, ама защо тогава сутринта преди да я запаля отчиташе напрежение 0,3? Което ми се струва мноого зле за акумулатор.
          Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
          Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
          Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
          Alfa Romeo 146 ti

          Comment


          • #6
            Алармата скоро ли си я слагал?
            Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
            EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
            EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

            Comment


            • #7
              Преди 7 месеца. Не съм имал грижи с нея досега.
              Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
              Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
              Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
              Alfa Romeo 146 ti

              Comment


              • #8
                Моята ми го прави същият номер с тоците.Но съм почти сигурен че е от панела на касетофона.Не я заключвам и не свалям панела,на сутринта няма ток.Махна ли панела ток си има.Е не съм на 100% че е от панела или има "течения" на някъде.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Ами той моя си беше махнат, не съм го и слагал. Ама забелязах, че като е изключен шоковия датчик на алармата май издържа повече, може и да си въобразявам вече. Ще я оставя без шок датчик сега 24 часа, за да видя какво ще се получи.
                  Иначе тея от Ауто Плюс ме ядосаха - на гаранцията на Варта си пише номера им под графата "сервизи, в които се приема рекламация", а като отидох ми се обясняват "Ама сега то ние не сме сервиз, трябва да си проверите тока на утечка и дали се зарежда добре акумулатора в някой сервиз, дрън-дрън". И като го попитам как така пише "сервиз" оня ми мънка нещо под носа.
                  Големи измекяри, оказва се, че един вид за да ти уважат гаранцията трябва да ходиш по сервизи, да наринеш още пари и тогава МОЖЕ БИ ще ти сменят акумулатора. Така че внимавайте като си купувате нещо гаранционно, имайте едно на ум.
                  Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                  Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                  Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                  Alfa Romeo 146 ti

                  Comment


                  • #10
                    За съжаление е така, в такива случаи винаги искайте документите /фактури, касови бележки, гаранционни карти/ предварително и пишете жалби до Комисията за защита на потребителите, ако се налага.
                    Докато не научиш търговеца на ред, няма оправия.Затова аз лично предпоричатм по големите вериги, работят с по-стабилни сервизи /е късемет и това/.Винаги ги гоня до дупка, като цяло не съм имал проблеми, ако ги натиснеш.
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X